Jaaaaaaaaaaa det var lite det..

Mycket har hänt sedan senast jag skrev här, allt orkar jag inte skriva tröttnade på bloggen för över ett år sedan men ska se om jag får lust att hålla på lite igen inte alls säkert.
Själv mår jag oförskämt bra o är nöjd med det mesta, har fått en liten till sedan senast lille Ted så nu är det 4 tjejer o två grabbar mellan 21 år o ner till 6 månader ha jävligt kul med en grabb till tur det för några mer barn blir det nog inte.
Samma bostad samma jobb samma familj som jag älskar oerhört mycket, jobbet är bra trivs som fan, men att bo där man gör det suger lite men fungerar det är för barnens skull mest o det är det som betyder något alla barn förgyller min tillvaro o inte att glömma frugan Anna, undrar i bland var fan hon kom i från tur var det i allafall att hon trilla framför mig puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0