vad tusan....

Hej där ute.
Trodde inte bloggen var kvar, har inte varit inne sedan i sommras eller våras, men det var som tusan ville bara kolla o det var den.
Kul faktiskt tror jag ska börja o plita ner lite här igen om jag orkar.
Just nu tycker jag bara att det är så tråkigt det mesta, sitter hemma med frugan o nästan alla barn o känner att jag för en gångs skull har det tråkigt o skulle villa ut o röja skiten ur mig, som på det glada 80 talet.
Känner inte många va er likadant att det plötsligt bara stannar upp o utvecklingen inte går framåt.
Men va fan man ska egentligen bara vara glad, man har det ju bra men det känns att det skulle vara kul att ha ett riktigt party läge det var länge länge sedan.
Ha det alla kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0