Kvällsordet!!!!!!!

Ja, söndag, snart måndag många sega o trötta ja lite ledsna rent av jobb i morgon igen.
Men var starka och se det positiva i att du har något att göra, det är tänket som är viktigt.
Bättre att ha jobb en inte alls.
Skönt att behövas i stället för att vara överflödig.
Skönt att få vakna det gör inte alla i morgon.
Fint att få ta i ordentligt igen finns dom som inte har kraft att göra det men som vill det.
Tycker att vi som är friska vi ska vara nöjda och inte klaga på något igentlingen.
En dag sitter vi där, kan inte ta i, orkar inget, klarar inte av att gå upp, ingen att prata med, ingen som bryr sig om en osv.
Ta vara på varje dag som en glädjens dag försök att se det mesta positivt och var nöjd med det du ger o det du får.
En dag kan du inget av detta.
O det viktigaste ge kärlek till varandra.

Kram jag älskar er alla, ja faktiskt alla kan inte tycka illa om någon tror jag.

Jo det kanske jag skulle kunna men jag vill inte ödsla tid på det tiden är för dyrbar.
Ta hand om varandra i dag i morgon o nästa dag o dagen efter det osv.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fint du skriver pappa , så man nästan kan börja gråta , du har verkligen rätt i allt du skriver . Puss älskar dig med ..

2009-01-11 @ 19:24:26
URL: http://sofiaasberg.devote.se
Postat av: pappa

kul att du tycker det älskar dig med puss o kram

2009-01-12 @ 19:32:21
URL: http://pappaper

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0