Kvällsordet!!!!

En liten ängel jag fick se som for bi, stannade o kom tillbaka.
Jag undrade vad du gör här, hon svara jag ville bara titta förbi.
Vad är det då har det hänt något, eller kommer det hända något.
Hon svarar nee du behöver inte vara orolig för något inget har hänt o inget ska hända.
Men snälla du nu får du tala om vad du gör här, du stanna ju upp o satte dig på min axel.
Det är inget jag vill bara sitta här hos dig du såg så lugn o fin ut.
Ja men då kan du väl fara vidare nu om du inget har här att göra för mig.
Hon sa, ja jag ska det snart men jag kände att jag behövde samla lite kraft på min resa ut i världen,
o den bästa platsen jag kunnde finna den var hos dig, men tack nu är jag full av energi igen o ska fara vidare.
Hej då.
Hej ängel ha det bra, hjälp så många du kan det finns många som behöver dig, kul att just jag kunnde hjälpa till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0