Jaaaaaaaaaaaaaaa............

Annars har dagen varit som vanligt ganska skitbra på jobbet som det brukar vara.
Spolade en del avlopp, nee det gjorde jag aldrig nee, det blev bara filmning av avloppen med kamerea, ett där det var problem med läckage o ett där det var återkommande stopp i avloppet men allt löste sig o vi híttade felen precis som vanligt kan ma jobbet så kan man.
Jobbade bara halv dag i dag, sedan åkte älsklingen o jag upp till sjukan för ett besök på ultraljudet, o misann var det inte en liten 6 parvel pågång för mig o frugans 3, det var bara 44 mm stort nu men man såg ben o armar o huvud tydligt o ett litet hjärta som fladdrade i en himmla fart, fantastiskt så tydligt man kan se o hur otroligt välutänkt det är med livet när man tänker efter mm längtar dit tills det är dags för att ploppa ut har jag extra tur blir det en grabb till nu, har ju fyra töser så lite omväxling skulle vara kul men spelar absolut ingen roll, var ju ganska säker på att Alva var en pojke men så var det ju inte o det gjorde ju inget  ting för ett större charmtroll o goare unge det får man leta efter jag måste ha haft en otrolig tur som har fått så många fina o härliga barn eller annars är det helt enkelt så att jag är bra på det.
mm så är det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0