Framme på jobbet!!!


Detta är en del av mina arbetskamrater, världens härligaste gäng inte en enda dag tycker jag det är tråkigt att åka till jobbet, o det beror på dessa grabbar o några till som inte är med på bild, finns inget roligare en att få åka dit o  jäklas med dom under dagarna o få höra hur mycket jobb jag bokar åt dom och hur virrig jag är o bokar fel o för mycket hela tiden.
Men jag vet att dom bara skojar, för det jag gör det är jag helt enkelt bäst på, ja så är det.
I vilket fall som helst kul är det o jävligt kul har vi o ett bättre jobb kan jag inte tänka mig, hoppas dom tycker om mig lika mycket som jag tycker om dom.
Vad vi gör jo, vi spolar skit o kör slam, ett riktigt riktigt manligt yrke, men vi gör mycket annat med, sanerar allt möjligt, kör grus o container körningar.
Men jag sitter mest på kontor o försöker hålla ordning på det mesta, men ute lite då o då o hjälper till när dom inte klarar av det själva.
Kram på er mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0