Dagens tanke....

Lustigt vad en del ska minnas o lida för saker så länge.
Det kan väl inte vara så svårt att gå vidare o bara se framåt.
Det är så här det är nu låt det vara nu är det ju äntligen bra o jag trivs.
Varför ine någon gång erkäna o begripa det är ju aldrig bara ens fel.
Må väl livet kan inte vra besvärligare en att det går förlåta om det behövs.
Man kan inte gå o tycka illa om någon det är inte bra o man mår inte bra.
Hur ni o andra gör det kan inte jag bestämma, men gör ni som mig o förlåter o kan glömma, för att gå vidare i det som är bra, då märker ni snart att ni snart mår bra, jag bryr mig inte om små o illa saker det är därför jag har det som jag har det, helt enkelt kanonbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0