barnen dom små slockna snabbt i dag



Ja i dag var det så sent när vi kom hem så jag hann inte med knappt att busa med de små enns, enn mindre ta några kort på dom, ellinor slocknade i soffan efter kvällsmaten sittandes i soffan på 10 minuter, hon märkte enns knappt att jag bar upp henne o kissade henne innan jag lag henne i sängen fick även på henne nattärken fast hon sov utan att det störde henne något.
alva hann jag vara med en stund i sängen i alla fall innan hon sommnade, men jag dög inte till henne i dag så mamma fick komma upp o ta över tills hon sommnade gick ganska fort det med, dom har väl busat runt på dagis i dag därför dom var så trötta tror jag, får hoppas jag hinner med lite bilder i morgon tisdag så dom här bilderna är i från i går söndag.
Men dom hälsar till er alla med många kramar o pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0