Åter till dagis!!!!!

ja, då var det dags att hämta de små charmtrollen igen, en stund jag längtar till varje dag det är att få ta hem de små igen gudars vilken glädje dom ger mig, visst är det jobbigt med små helst när man börjar bli lite till åren för småttinglivet men så är det i bland när man skaffar nytt, jag har ju alltid gillat barn så det är enbart kul man får så mycket tillbaka av den tid man lägger på dom så det går inte i ord att beskriva, jag upplever ju xtra mycket i o med att det är lite ålders skillnad på min första kul jämfört med denna som är nu, det är kontraster o ger mig massor ja gud vad jag älskar alla mina barn det är ganska ofta jag blir tårögd av glädje när jag tänker på dom, men som sagt det är även jobb med en del många suckar vissa dagar men det tar jag gärna ger man mycket kärlek så får man mycket tillbaka o det är det jag får.

Ellinor liggandes ovanpå vagnen på väg hem, jo ni den tjejen är det fart i inte många som hinner med i hennes fart,
men jösses vad roligt det är händer något hela tiden o munnen går i ett på henna.


Nu är hon nere från vagnen o ligger på alva o lattjar med henne i stället alva skrattar gott, nu är vi i alla fall hemma o ska gå in o börja med lite mat o annat, stora syskonen kommer väl hem hungriga snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0