Sofia....sjunger så bra....

I dag var det dags för Sofia, mitt största barn att åka på sång tävling igen i Norrköping är det i dag, tyvärr så kan jag inte följa med i dag pga, hur jag har det här hemma med hennes sjuka småsyskon, men hon har med sig en hejarklack i alla fall, mamma Carin o mammas pojkvän Håkan o säkert mormor o morfar med skulle jag tro, men hon var här hemma innan hon gav sig i väg o visade hur fin hon var, jag har ringt flera gånger o hon har gått till final(tror jag) o finalen är kl,15,00 så jag återkommer med det, men jag tror hon vinner i dag o då får hon sjunga i globen dagen efter melodifestivalen, jag håller alla tummar jag kan för hon är värd det o så är hon så himmla bra.
Säker på att hon kommer att bli en kändis som sångerska en dag, även om vägen dit är lång o svår, men den som kämpar på brukar belöning få.
Heja fia vi håller på dig..
Kram vi älskar dig....
image187
Bilden lite suddig, men man ser i alla fall hur snygg hon är, heja fia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0