Nu är den i alla fall..................inne.

Kalkonen så stor är nu penslad o på väg in i ugnen, den ska vi ha i morgon när vi åker till min syster på påskmat, syrran har gjort en hon med, o min andra syster ska göra påsk tårta, det ska bli kul o gott.
Härligt att man kan hålla i hopp så som vi gör i våran familj att alltid träffas på större helger o vara med varandra, hoppas verkligen att mina o deras barn för denna tradition vidare.
Nu träffas vi ju inte bara stor helger, vi träffas ofta o pratar med varandra nästan dagligen, det är det som är så himmla skönt med våran familj att vi verkligen älskar o bryr oss om varandra i alla väder.

Älskar verkligen de alla mina i min helt sköna närhet......

image261
Innan den far in nu på morgonen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0