Lilla, lilla trötta..........Alva.

Anna och Sofia är i stan, o som ni vet är ju Ellinor lite sjuk i magen har inte gått över ännu, ja i alla fall, skulle göra lite kokt korv o makaroner åt Ellinor o mig, bra, lätt o kokt mat, o en liten burkmat till Alva, Ellinor ville inte äta, mår tydligen inte så bra ännu, men vi andra två käka, medans storasyster gick upp för sig själv, hämtade ner henne efter maten o skulle se om jag fick i henne något, o under tiden satte jag Alva efter maten i gå stolen, det tog inte så lång tid tyvärr så fick Ellinor gå på toa o kräkas igen, hjälper henne där självklart, när det var klart så skulle jag bara titta till Alva lite snabbt, ha ha ha ha ha ha ha, har inte sett något liknande hon sov i sin gåstol, hängandes med huvudet över telefonen, ja det var man ju tvungen att föreviga med kameran o även för er som vill se det.
Kram från oss alla.
image178

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0