Kvälls hoppet......

Ängel om du finns där ta då hand om dom små.
Ängel jag vet att du kan jag vet att du vill ta hand om dom små.
Ängel snälla du se till så att dom små en hel natt får sussa på.
Ängel lova mig att inte dom något mer illa ska få må låt dom sussa så.
Ängel se nu till att inget får störa deras sköna sömn dom behöver det dom små.
Ängel tro nu inte att jag skrev det här för att jag vill att du på mig ska tänka.
Ängel, jag ser att du ler, du tror väl änndå inte att det är så, för det är inte sant.
Ängel kan vi lita på varandra, ja , jag mer på dig, en du på mig, ha ha , nee det är inte sant.

God natt o ni får tro vad ni vill, men jag vet, o jag älskar er.
Angel love you.


Kommentarer
Postat av: angel

Jag vet

2008-03-04 @ 18:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0