Kaffet...i en ny....kopp....

Ja, det har redan blivit tre koppar nu, fan måste dra ner på detta, om det går, men det måste det.
Men dagens första kopp vill jag visa här, den är inte bara till mig, utan till alla jag älskar o det är många det, det är klart att jag älskar en del massor, men jag älskar även alla andra som jag känner o har varit mina vänner, något som jag tycker är grymt skönt för mig, det är så att jag kan nästan inte alls tycka illa om någon eller någonting, inte ens sådant eller sådana som jag tycker är jobbiga tror jag, för det finns just nu inget eller inga sådana.
Jag tror o tycker att alla ska försöka att känna likadant, för det blir så att du eller ni mår mycket bättre då, varför lägga ner en massa energi på att gå o tycka illa om saker, o reta sig på andra saker, det gör bara att du mår sämre, nee tyck om allt o alla, o om det är så att du inte kan det så försök att inbilla dig det, det blir garanterat bättre då.
Ha det nu bra alla, för ni vet ju att jag älskar er.

Puss o kram...
image177
Min kopp till er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0