Hej där igen...............vänner.

mm, fick höra av min dotter Sofia http://sofiaasberg.blogg.se/ att jag inte bloggar längre.
Jo då det gör jag men vi har ju alla varit lite sjuka fram o till baka, o då har man ingen större lust att skriva på bloggen, igentligen har jag inte det nu heller, men skriver lite i alla fall nu, dels för att jag har lagat den bärbara o vill prova den, har inga bilder o lägga ut näe jag sitter på den här datorn men det kan jag göra senare.

Vad har man gjort i dag då, ja Anna o lilla Alva drog en sväng till stan tidigt i morse vid 9, så Ellinor o jag har varit för oss själva, vi började med en promenad till järnaffären för att köpa lite lim, o sedan gick vi till ica, för att möta upp farfar, väl där så hanlade vi lite som farfar behövde, o så köpte vi lite godis o fika med, spelade lite också, trav o sådant, har man tur så kanske det slår till i dag, ja annars blir det väl lite hockey o melodifestival i kväll, men för mig börjar inte hockey, n förren på onsdag då kvalserien till elitserien börjar, vi ska tillbaka NU, LEKSANDS IF.

KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0