Har funderat på en sak.........kvälls ordet.....

Jag har en liten låda hängande på vägen som jag gjort själv, med en öppen framsida med glas, enklast o förklara det så, men jag ska visa ett kort på det här.
Där har jag lite saker samlade från min mamma, lite saker som hon tyckte om ,och olika minnen som betyder något för mig, men om man har en sådan super relation till sin mamma som jag har haft, min mamma lever inte längre men det kanske ni förstår redan, snart 11 år sedan hon tog en annan väg från oss alla, men är det något speciellt med mammor saknar man dom mer eller inte, började fundera på det när jag gjorde rent lite i hennes låda blir ju lite damm efter ett tag.
Saknar man pappan lika mycket eller mer, det kan inte vara lätt att svara på för någon kan jag tänka mig, men det är klart man växer nog mer upp med mamman och får ett stötte band genom det, men hur är det då för mig, jag har lika bra relation till både mamma o pappa, och efter att mamma gick bort ganska (oväntat för mig) så blir man på något sätt lite rädd, det har ju varit riktigt svårt efter mamma, kanske inte sådant man visar o tar upp med andra då o då, men så är det i alla fall.
Så efter att mamma nu inte är här med oss längre, så har man ju stött pappa från början med, så det har ju blivit så där som man säger riktigt jävla skit tajt mellan oss, man tänker ju till lite, svårt att förklara det har ju varit så bra med mig, mamma o pappa för jämnan, men nu är det ju bara pappa kvar inte undra på att man ofta funderar på hur fan det ska gå efter att pappa sticker till mamma.
Hur fan ska man må då....
image180


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0