Vad............ska det bliva...

image161
Ellinor i skapartagen på farfars ritbord, ja så fort vi kommer dit så åker kritor o papper fram i högsta fart, tror det börjar bli dyrt för farfar våra besök, det är ju inte precis något vanligt papper han har  hemma, får nog köpa med mig något block o ha där åt Ellinor, har hört hur han skämtsammt grymtar i bakgrunden i bland.
Men nog har Alva fått en hel del i sina gener från farfar det märks, just nu verkar hon ha mycket större inspration  en farfar har, för hon gör nog en ca, tio bilder per dag, ja hon får ju lite hjälp med av oss andra, bara för några timmar sedan satt hon o storasyster Sofia på farfars golv o målade, men just då tusan tror det så hade jag glömt kameran, synd för jag tycker det är kul om jag kan lägga ut bilder på Sofia, just för att inte hon gör det, finns en länk på min sida till hennes blogg, kolla den med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0