Uppe ur sängen

Ja nu är vi uppe, i alla fall jag o Ellinor, här sitter hon i lillsyrrans gå stol som fortfarande ligger o snusar gott där uppe medans vi kollar på lite barn program, och jag har fått i mig en kopp kaffe.
Lovade ju lite bilder från i går, klicka på bilderna för att se dom större.
Här i bilen precis på väg i går, ja det är taget innan det där med alla spyor började, det är nog smaskens med välling Ellinor verkar o tycka det i alla fall..........men det är int så smaskens när det kommer upp samma väg som det kom ner ha ha ha......
Jajamensan, vad skönt jag tycker det är nu, ny badad o ren luktar äntligen gott igen, men hu jag fryser fortfarande jag får väl leka mig varm när jag fått på mig kläder igen.
Sådär ja, då är det bara att börja om igen, men det är klart glass kanske inte är det första man ska fylla på med efter en sådan resa, men vad gör man inte för att göra morfar glad när han kommer fram med en sådan här mumsig grej.
Lillsyrran har ju i alla fall mått bra hela tiden, men det är klart hon proppar ju inte i sig så mycket gott o blandat som jag gör, där är det ju bara tutten som gäller fortfarande, men vänta du det kommer nog ut en hel del från dig med framöver.Här är morfars hus på landet det var dit vi for, ni ser våran hund o en av morfars o pias hundar med dom har två stycken howavahrt tror jag rasen heter dom heter, norpan o skrållan i alla fall.
Ja när vi änndå håller på o snackar om djur, så har det kommit en katt hit.
Tror bara den är ett par tre månader, inte villden dra härifrån i alla fall, men in kommer den inte räcker med det som finns, men man tycker ju synd om den änndå gjurvän som man är, har bäddat åt den på baksidan o ger den lite mat o vatten.
Ska sätta ut en bild på affären får vi se om någon kommer o tar hand om den annars får vi kanske lämna den till djurhemmet.

Jaha, vi får se om det händer något i dag att återkomma med senare.
Ha det kram kram.

Kommentarer
Postat av: svea

Svar: Trevligt att en kille kommer och "väljer" det är inte ofta :)

2008-02-11 @ 14:01:45
URL: http://retarded.blogg.se
Postat av: niki

Ja badbrudarna måste man älska!

2008-02-11 @ 14:42:05
URL: http://blogg.modul8.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0