Onsdag...................

Det är det va?, lite osäker i bland vilken dag det är.
Inte så lätt att hålla ordning på, men det är strunt samma det är en ny dag o det är det viktiga, ganska trött i dag faktiskt, det brukar jag inte vara men ja, kanske har man sovit dåligt i natt.
Men det brukar jag nog inte göra för jag hör inte ens när barnen vaknar o piper eller kommer in till oss, men o andra sidan behöver det ju inte betyda att man sover bra, det kan ju bara vara att man sover tungt, ja skit samma jag är vaken i alla fall ha ha ha.....

Ta vara på denna dag.
Var snälla mot varandra.
Var inte blyg, sprid din glädje.
Titta upp det finns vänner.
Dagens övningar berikar mig,
jag lär mig något nytt att ta vara på.

kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0