Ny outfit....

Som dom säger på tv 4, äntligen ny fredag igen.
Vill bara visa för er mina nya glasögon, fick dom i dag fredag, mina gamla bågar gick sönder som jag skrev om tidigare o i dag har jag hämtat dom nya, det är samma glas som förut men dom har slipats in i nya bågar.
O jag är väl eingen sådan där som vill ha en dussibn båge, utan det ska var5a lite extra, skulle kunna skaffa linser i stället för då slipper jag det här med att jag har sönder mina bågar i parti o minut, me nu är dom nya på plats i alla fall, märket det amerikanska, I,a Eyyworks.
Är nog lite åt tjej hållet igentligen o skiftar i en skön lila grå nyans beronde på vilken vinkel man ser dom i, men det tycker jag är kul o det annorlunda är för mig väldigt kul, det är väl så att jag vill sticka ut lite..
Ha det nu bra kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0