Mina systrar

Ha ha, satt o pratade med min ena syster för ett tg sedan i dag alltså, pratade med den andra i går pratar med dom varje vecka o träffar dom så ofta jag kan, det vill jag göra för det är så himla kul undrar om alla har så härliga o lättsamma syskon kan inte tro det för om det är så, då skulle nog alla mäniskor ha det underbart o det har dom ju inte o alla har ju inte syskon heller.
Men jag vill bara tala om det för er o dom att jag älskar dom så väldigt mycket, inte för mycket för det kan man inte man kan bara älska dom så mycket man kan det ni förstod ni det där, knappt att jag gjorde det själv.
ha det kram.image19
Lilla storasyrran och min dotter.image20
Stora stora syrran o hennes gubbe.

Kommentarer
Postat av: Lee

Hej! Tack for din kommentar. Njaaa, formodligen skulle val ingen mainstream bank tala om det, eftersom de tjanar pengar pa det. ynd egentligen... Ha det bra, verkar vara en trevlig, originell blogg du har :)

2008-02-08 @ 19:46:09
URL: http://leemikulska.blogg.se
Postat av: Eva-Lotta

Du verkar ha helt underbara systrar

2008-02-10 @ 14:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0