Middagen

image12
Ja så ser middagen ut, ingen av mina favoriter inte den längst fram i alla fall, ja egentligen ingen av dom men det finns andra som tycker om det så man får göra det då i bland men jag äter det.
Det ble blodpudding, grynkorv(gott),bacon,stekt potatis o lök.
Ja det är bara att förse sig det gäller att bli mätt varje dag även om det inte är någon favorit, måste ju visa dom små barnen att allt går att äta.
Nu är det brara kvällisen kvar sen klarar man sig tills i morgon.
I morgon blir det kul då ska jag med Sofia mitt äldsta barn 20 år snart på en sångtävling i Jönköping, så det blir att gå upp tidigt ska vara där vid 10, hon tränar just nu.
Återkommer om det med bilder o info Sofia är min stora sångfågel, jag ryser varje gång av beundran när hon sjunger stråna på kroppen reser sig o varje gång kommer det tårar jag står väl där o tjuter i morgon.image13
Sofia jag tror inte det finns många som sjunger bättre, hoppas någon mer upptäcker et snart.

Kommentarer
Postat av: anna

ser gott ut men kanske lite mycket smör i pannan.
kram

2008-02-08 @ 14:38:36
URL: http://anna77.blogg.se/
Postat av: sofia

varför tar du den fula bilden på mig ?

2008-02-11 @ 13:06:23
URL: http://sofiaasberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0