Kvälls ordet.....

Att hjälpa någon, det vill man göra
när det är ens bästa vän.
Att tänka på sig själv då, när vännen har det som svårast.
Det är för mig en utopi.
Det går inte bara.
Jag hoppas att jag alltid kan hjälpa min vän.
Jag hoppas att han alltid känner att det, är det som jag vill göra.
Att stödja min vän det är allt för mig, du jag älskar dig.
Du vet vem jag är. jag är den son håller dig kär.
Jag vet även att du älskar mig, lika mycket som jag älskar dig.
Du har alltid varit o kommer alltid arr vara en extra far för mig.
Jag med dig kännner mig in i vårat blod, tillsammans är vi bröder du o jag.
Med en glädje o tacksammhet  måste jag säga att jag älskar dig, du är en av dom saker som betyder mest för mig. vad som en händer med dig eller mig så finns du alltid där.
Din eviga vän pelle......

Kommentarer
Postat av: angel

Vi förstår det var mycket vackert krokodiltårarna höll på att falla men fick tänka mig för var nysminkad läste upp det för din vän som blev rörd cio

2008-02-16 @ 11:38:53
Postat av: Sussie

Ja precis. Jag tror också att man behöver duschen för att känna sig "ny" pigg och fräschare.

Oj då, jo det förstår jag, låter jobbigt!

2008-02-16 @ 17:34:17
URL: http://Smootie.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: jag hoppas de håller livet u :D

2008-02-16 @ 17:48:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0