Kärlek

image8Hej igen.
Ja nu är man ny badad ska snart ut o gå med hunden och jag ska hälsa på pappa gör det nästan varje dag.
Ville bara tala om kärlek lite, vad det lustigt kan komma på en det här med kärlek, tänkte bara på det när jag gjorde i ordning mig det finns alltid tvål o shampo o toa papper o sådant framme, handukar m.m
Jag gör mycket här hemma med men just sådana saker kanske jag inte alltid tänker på.
Det är ofta sådana små saker som gör en påmond om hur mycket man tycker om någon som jag gör med min Anna, hon är inte hemma nu men gud vad jag älskar henne det är så skönt att hon är där, jag tror vi är ett bra stöd faör varandra trots ålderskillnaden på 16 år men det är nog det som gör att vi passar så bra i hopp med Anna med sin pigghet och jag med min erfarenhet tack för att kärlek finns.
Har en bild på henne, ni ser den i bakgrunden(blixten bländar lite) det är ett kort(tripptyk) som är taget när hon är liten, ni ser en glimt av henne i alla fall sätter in ett bättre en annan gång.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0