Kaffet hos pappa......

Nu är vi på väg till farfar helt ensamma jag o minstingen Alva hon slocknade så fort hon kom i vagnen.
Det är här inne en av dagens alla kaffe slurkar brukar tas, då vet ni säkert var det är.
På vägen dit går man alltid förbi här, där har 3 av mina 5 barn gått i skolan, undrar om dom små glinen kommer att göra det med.
Ja det är ju ett par år kvar så vi får se.
Dagens koppar, vi hoppade över kalorierna i dag, skönt blir gärna lite mycket i bland.
Ja nu har det gått ett par timmar o vi är på väg hem igen Alva o jag, hon har självklart inte legat här hela tiden, hon har varit inne hoss farfar o fått i sig lite med (bröstmjölk) inte dåligt va när inte mamman är med, det ni.
Kom i håg ni kan klicka på bilderna för större, ha det alla o kram från oss.

Kommentarer
Postat av: Niccie

Ja det är en konst det där med html koder! Med det lilla jag kan så kan man bara piffa upp lite. Men skulle mer än gärna vilja vara bra på att bygga riktiga hemsidor! Det skulle jag verkligen inte tacka nej till :)
Ja, nu är den klar. Inte för att det kanske är så stor skillnad. Kände att orken försvann lite! Vad tycks? :)

2008-02-12 @ 17:22:56
URL: http://niccie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0