Grus träningen......

Jaha, godmorgon där igen.

I dag kanske det inte blir så mycket skrivande, ska snart in till staden o syrran ska köra henne till sjukan i dag för lite röntgen, och jag blir självklart kvar o håller i handen, ha ha.
Ja jag har druckit mitt kaffe nu på morgonen, men det blir en till snart o sedan ska jag gå ut med hunden lilla Stina, hon har sovit hos mig hela natten i soffan slocknade där i går både hon o jag.

Tänkte jag skulle visa lite bilder från fotbollsträningen, som började på grus i går, för rimforsa damer, har ju en gång i tiden tränat dessa tjejer, men har nu dragit ner på tempot o gör lite annat inom föreningen i stället, länge sedan jag var på grusträning o tittade men det var roligt det är ett gäng duktiga tjejer o tränare.
Ja fan det var riktigt kul, det var såv det kliade ordentligt i tränarfingrarna, belv lite sugen på att börja igen.
Men nee, det får allt vänta i så fall, ska i alla fall visa lite bilder, dom är inte så bra det var ju ganska mörkt.
Men ha det bra nu alla, så hörs vi kanske i kväll.
Kram.image95
Min dotter sofia klar för att åka till träningen, hon har hållt uppe ett tag så det kan bli jobbigt för henne, men hon klarar nog det med.
image96
Ja här har träningen börjat, ser mest bara massor av bollar, men ni ser dom har kul..
image97
Sofia i full fart, tror det är en dubbel fint på gång där, ha ha.

Kommentarer
Postat av: sofia

men fy vilken ful bild du har på mig :O

2008-02-21 @ 15:34:29
URL: http://sofiaasberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0