Glasögonen.

Har ett ganska tufft o bökigt jobb, så när nya glasögon skulle köpas var kravet till optikern, att det skulle vara hållbara bågar.
Inga problem det finns bågar i titan som nästan inte kan gå sönder, jo tack, dom första bågarna fick jag lämmna på reperation två gånger.
Optikern sa att det måste vara fel på dom, så jag fick ett par nya så skulle dom problemen vara lösta, nehe ni nu håller även dom på att gå sönder, även fast jag under en längre tid inte jobbat på ett tag, så dom har fart försiktigt fram nu.
Man undrar ju vad det är för skit dom säljer, titan ska det vara o billigt är det inte heller, nee nu ska jag köpa nya igen kan väl lika gärna ta ett par billiga i plast kanske, men när jag väl kommer dit så blir det nog inte det, blir väl som vanligt pålurad ett par svindyra märkesbågar.
Kram.image62


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0