Frukost

Hej o godmorgon där.
Ja nu har jag o ellinor gått upp, gjort litefrukost rostat såklart  det gick sådär några tuggor och lite oboy det blir väl mer lite senare kanske innan vi ska mtill kyrkis.
Nu sitter vi o tittar på lasytown det programet gillar tycker själv det är ganska bra faktiskt, provar lite utan blöja på tjejen nu på morgonen de går bra i bland får se hur länge det håller i dag.
Lillsyrran Alva har kommit ner nu, ja inte själv såklart men mamma kom med mig o nu sitter hon i sin lilla gåvagn, hon tittar med på lasytown nu ha ha ha, kul o se hennes stora ögon uppspända för fullt av beundran över programmet ja det börjar tidigt.
Jag är inte så förtjust i att följa med barnen o mamma Anna till kyrkis skrev jag förut men jag tror det heter öppna förskolan men det spelar väl ingen roll, under tiden går jag nog ut med hunsen o hälsar på barnens farfar.image5image6
Nee får se om jag kan ta lite mr kort o lägga in i dag och om det finns något kul att skriva för er.
Ha det kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0