En dagens tanke.........

Känner du att du inte räcker till, känner du att vad du en gör så är det inte tillräckligt, känns det som att dom sliter och drar i dig från alla håll, känner du att du även får bära andras problem, känner du att du inte klarar av det länge till, känner du att det är dags att säga i från.
Stå rakt upp o tala om att nu får det fan vara bra, jag hjälper er så gott jag kan, mer kan jag inte göra.
Det är inte bara jag som ska förstå er, ni måste även begripa mig.
Så sluta tjata så dant.
kram.

Kommentarer
Postat av: angel

Som föräldrer känner man alltid att man inte räcker till, man får göra så gott man kan och vara nöjd med det annars har man dåligt samvete jämt och det går inte föräldraskapet ut på.

2008-02-25 @ 17:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0