Ellinor...har haft en jobbig natt.

Det började vid, 11 tiden i går kväll, hon spydde ner hela sin säng, hon har haft otur ett tag varit sjuk fram o tillbaka.
Men jag tror nog att hon måste fått i sig något i går, men i vilket fall, det blev en tung natt, det började med att anna fick springa upp o ner o så var vi ju tvugna att ta hand om sängen med hennes som hon spydde ner,, sedan när lilla alva vaknade o var hungrig så började jag att springa upp o ner, alva hade då leget hos mig ett tag innan hon vaknade ordentligt, ja sedan var det bara att springa fram o tillbaka med ellinor till toa, hon är ganska duktig, för hon märker när det är på gång, bara två år, och springer till toa, inte alltid hon hinner men i alla fall, hinken vill hon inte spy i.
Men i natt tyckte jag riktigt synd om henne, hon hänger som en vuxen över toa, men till slut var det ju inget mer som kom men hon ville ju änndå spy, o ni vet det är ju inte så trevligt, det gör ont o inget kommer o magen drar i hopp sig, det kom faktiskt i från näsan med på henne några gånger, försökte o få i henne lite vatten så att hon skulle ha något att få upp, fick i henne lite o då gick det bättre.
Men nu har hon fått, lite sådana saker som är bra för magen, var o köpte det, så jag tror att det börjar bli bättre nu, skönt stackars lilla barn.
image170
På väg att bli bättre.

Kommentarer
Postat av: angel

Stackars lite snuttan inte lätt för de små

2008-02-29 @ 19:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0