Dagens ......outfit är helt okej.....

Var grymt i morse o bestämma sig för vad man skulle ha på sig, kollade lite i lådorna o garderoberna, men det är svårt att välja när det finns så mycket, köpt på mig massor bara i år ha ha ha.
Har helt köpmani på det här med mode, ja fy F, vad kul det är, jag kan gå en hel dag o bara shoppa loss i olka butiker, bara jag är ledig från barnen så går det bra, tror jag var det för 17 år sedan en gång.
Måste i alla fall bara få visa mitt nya fynd för dagen, tror i o fför sig att jag haft den någon gång förut.
Den är grymt skön, o är av det exlusiva märket, made in sweden.

Vill ni se var dom säljs o var dom finns, så klicka bara med musen på t-shirten, fungerar det inte o ni bara måste ha en så lägg ett bud på min så ska jag tänka över det.

image99

mm, säger då det super skön o vilket underbart material....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0