Bada är kul.....

Hej där.
Dagen började med att mamma o storasyster gick ner för att duscha, då passade pappa o jag på att bada lite, tycker det är jättekul o mysigt, kanon skönt.
Fick sitta i min badstol som är superbra för mig som inte kan sitta riktigt själv ännu, o när jag var tvättad o klar så fick jag även träna med pappa o simma lite.
Storasyster blev klar först o kom upp o hälsade på mig, jag tror hon ville hjälpa till lite med.
Hom är föresten lite magsjuk i dag, det kommer lite från båda hållen, tror kanske att det var för att hon käkade lite sand ute i går.
Sätter in lite bilder så får ni se hur mysigt det var.

Kram, Alva.

image85
I den fina badstolen.

image86
Konsentrerad simmträning.

image87
Nyfiken storasyster, tror hon blev lite avundsjuk, ser lite arg ut ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0