Ängel är du här..

En ängel for mig förbi, över min axel hon tog plats.
Hej där vad gör du här, frågar du mig svarade ängeln.
Ja vem annars, ser du någon mer här lilla ängel.
Nej det gör jag inte, men det ska inte du heller göra.
Ska jag inte varför inte det då, ängeln svarar, det brukar bara dom göra som jag ska hämta,
o för dig är det inte dags ännu.
Men varför kom du då hit till just mig om det inte är dags ännu, du kanske borde dra till någon annan.
Jo det har du nog rätt i men jag har inte mått så bra i helgen som varit.
Ja men vad har det med mig att göra.
Jo svarade ängeln, jag ville slå mig ner på någons axel, som kan ge mig lugn o ro, värme o kärlek en kort stund.
O då blev det så att jag kikade mig omkring o fann dig.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Josiee

ja vi får hoppas det:) haft en skön helg?

2008-02-17 @ 19:32:31
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0