Alltis så..................glad....glad....glad....är jag.

Lite kort nu från morgonen på Alva, tar man ett kort så är hon glad, väntar man ett tag o tar ett kort till, ja så nog är hon glad.
Hon är nästan alltid glad o på bra humör det är helt otroligt tycker jag, är ju faktiskt inne på mitt 5 barn en så länge hi hi, så jag vet ju lite vad jag pratar om.
Om hon inte är glad någon gång, så är det när hon börjar o bli trött, o ska ligga i vagnen o sova, men hon somnar ganska snabbt jag har mina knep, till hur hon ska sommna lättast o snabbt, men sen är allt lugnt igen o när hon vaknar upp så är hon, ja precis just det glad igen.
Är era barn så här glada med eller.
image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0